loading...
سایت تفریحی
سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 224 دوشنبه 05 مرداد 1394 نظرات (0)

 

سلنا گومز Selena Gomez متولد ۱۹۹۲ است. نام وی به صورت سلینا ("ماه" به زبان یونانی) خوانده می شود ولی متأسفانه در اکثر اوقات نام وی را سلنا می خوانند.

در ۲۷ فوریه ۲۰۱۱، سلنا با خوانندهٔ کانادایی جاستین بیبر justin bieber دیده شدند و بعد از چندین ماه گمانه زنی ها وجود رابطهٔ عاشقانه بین این دو نفر تأیید شد. این زوج به سرعت مورد توجه بسیاری از رسانه ها قرار گرفتند و توسط آن ها به "جلنا" (ج برگرفته از "جاستین" و لنا برگرفته از "سلنا") معروف شدند.

admin بازدید : 263 دوشنبه 05 مرداد 1394 نظرات (0)

 

در فینال مسابقات فوتسال جام رمضان در بهار سال ۱۳۷۷، تیم فتح به مصاف استقلال تهران رفت، تیم فوتسال استقلال تمامی بازیکنان اصلی خود از جمله ورمزیار، مهرانپور و نوری را در اختیار داشت و در مقابل تیم فتح بازیکنانی چون بابک معصومی و علی کریمی را در ترکیب خود می دید. کریمی پس از به ثمر رساندن یکی از گل های تیم فتح در سالن ۱۲۰۰۰ نفری آزادی تهران برای تماشاگرانی که علیه او فحاشی کردند دست تکان داد و آنها را به آرمش دعوت کرد.

admin بازدید : 242 دوشنبه 05 مرداد 1394 نظرات (0)

 

اخیرا تصاویری از مراسم عقددو کودک مصری در شبکه های اجتماعی پخش شده که موجی از اعتراض کاربران را به همراه داشته است و عده بسیاری از این مسئله ابراز شگفتی و ناراحتی کرده اند. دو خانواده مصری مراسم عقدی برگزار کرده بودند که دختر 5 ساله را به عقد پسر 8 ساله درآورده بودند. مسئولان قضایی مصر احضاریه ای به خانواده های این دو نوجوان داده اند و قرار شده است مجازاتی برای این اقدام در نظر گرفته شود. وزارت کشور مصر هم به این مسئله واکنش نشان داده است و خواست تا این دو نوجوان را تا قبل رسیدن به سن قانونی اجازه عقد آنها تعلیق شود.

admin بازدید : 347 دوشنبه 05 مرداد 1394 نظرات (0)

عکس نوشته های بسیار زیبای عاشقانه از اشعار کوتاه

عکس نوشته عاشقانه

newa (1)

در این مطلب ۱۵ عکس نوشته زیبای عاشقانه از اشعار کوتاه برای شما آماده شده است :idea:

admin بازدید : 480 دوشنبه 05 مرداد 1394 نظرات (0)

عکس نوشته های زیبا و جذاب ویژه متولدین ماه ِ مرداد

عکس نوشته

mordad (1)

سلام به دوستان ِ گل ِ  بخصوص مرداد ماهی های عزیز :idea:
عکس نوشته های ویژه متولدین مرداد ماه تقدیم به شما :x
این تصاویر و عکس نوشته ها رو به دوستای مرداد ماهیتون هدیه بدید ;)

admin بازدید : 213 دوشنبه 05 مرداد 1394 نظرات (0)

سری جدید جوک ها و طنزنوشته های باحال و خنده دار

مطالب طنز

khandeee

سلام به همراهان ِ همیشگی ِ اسکین1:idea:

سری جدید طنزنوشته های خنده دار رو تقدیم میکنم به شما که عزیزید :x

admin بازدید : 217 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

 

گلاره عباسی در صفحه شخصی اش نوشت :

به نام پرودگارمون اغاز مي كنيم زندگي مشتركمون را.تا در كنار هم جوان تر شويم و عميق تر .....و اميد است كه همراه ما در اين پيوند صداقت باشه و شرافت .با دعاي خير شما مردم خوب وطنم . عيد بر همه مبارك باد

admin بازدید : 221 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

 

رضا رشیدپور با انتشار این عکس نوشته: تعبیر صمیمانه ی یک رویا. همسران زیادی را در دنیای هنر می شناسم . شما هم همینطور . می دانم که شما هم مانند من "امیر و ریما " را به احساستان نزدیک تر می دانید . آنها واقعا فرق دارند ....

admin بازدید : 177 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

 

بهنوش بختياري با انتشار کامنت يکي از دنبال کنندگانش در صفحه اينستاگرام، نوشت:

«من در کشوري زندگي ميکنم که خانمهايي شبيه اين بانو هر تلاشيو در حرفه بازيگري شکلک درآوردن ميدونن..تازه تحصيلکرده هامون اينن..من مودبانه ترين کامنت ايشونو گذاشتم..از نظر ايشون ما فقط خوشگذرانيم و به ظاهرانسان..تازه اگه کسي تو زندگيش بهش خوش بگذره ما بايد حالمون بد بشه؟؟من که سختيامو کشيدم..بي پوليامم تا دلتون بخواد..

admin بازدید : 199 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

 

خواننده لس آنجلسی با انتشار مطلبی در فیس بوکش از پخش تصویرش در صداوسیما ذوق زده شد. اخیرا اتفاق جالبی برای یکی از این خوانندگان خارج از کشور رخ داد که موجب ذوق زدگی اش شده است. هنگامی که برنامه "صرفا جهت اطلاع " تصویر "اندی مددیان" خواننده لس آنجلسی را در سیمای جمهوری اسلامی پخش کرد این خواننده چنان به وجد آمد که در پست فیس بوکی خود نتوانست احساس ذوق زدگی خود را بروز ندهد و نوشت "اندی در تلوزیون ایران"

admin بازدید : 232 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

 

اسمش «زندگي مشترك» است اما واقعيتش اين است كه قرار نيست اين رابطه در همه لحظه هاي زندگي «مشترك» بماند. حتي در يك زندگي عاشقانه هم شما و همسرتان حق داريد در برابر هم ديوار هايي بكشيد و انتظار داشته باشيد برخي از محدوده هاي زندگي تان از حضور ديگري خالي باشد. نگران نباشيد! اين حريم هاي شخصي قرار نيست ميان شما فاصله بيندازند و به پايگاهي براي پنهان كاري و بايگاني كردن اسناد خيانت شريك زندگي تان تبديل شوند؛ بلكه قرار است به شما و همسرتان اجازه دهند پس از شروع كردن زندگي مشترك تان، باز هم خودتان بمانيد و گاهی با خودتان خلوت کنید.

admin بازدید : 277 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

آنجلینا جولی چهل ساله، امروزه یک هنرپیشه سرشناس هالیوودی است که به همراه همسرش، براد پیت، در فعالیت های خیرخواهانه زیادی حضور دارد. وی را باید یکی از طرفداران پر و پا قرص جنبش سلفی بازان در فضای جامعه اطلاعاتی وب دانست. صدها سلفی خصوصی یا دست جمعی ایشان با طرفداران یا شخصیت های سرشناس، سبب شده است تا سلفی های خانم جولی، هر هفته به سوژه بسیاری از رسانه های چاپی و دیجیتالی جهان تبدیل شود.

سلفی های آنجلینا جولی، بر خلاف کیم کارداشیان که نیمه برهنه گرفته می شود یا سلفی های تیلور سویفت که همواره با ادا و فیگورهای عجیب و غریب است، ساده و رسمی می باشد. جولی چهل ساله، خیلی اهل فیگور و شکلک در آوردن روبروی شات دوربین های مختلف و گوشی های هوشمند نیست و سعی می کند تا چهره ژورنالیستی خود را، به صورت یک شخصیت هنرمند در سلفی ها نشان دهد. تصاویر زیادی از سلفی های بدون آرایش یا به قولی "یهویی" خانم جول یدر اینترنت ارائه نشده است و به نظر می رسد، وی خیلی موافق انتشار سلفی های خصوصی بر خلاف همکاران هنرمندش نیست.

سلفی های آنجلینا جولی، بیش از آن که خصوصی باشد، دست جمعی گرفته شده است و بارها ایشان را در مراسم مختلف و میهمانی ها، در حال گرفتن سلفی با گوشی هوشمند طرفداران دو آتیشه اش می بینیم. موردی که اکنون در میان سلبریتی ها بسیار متداول شده است. البته جولی هم، به جنبش سلفی های بدون آرایش در سال 2014 پیوست تا در مبارزه با سرطان، شرکت کند. یکی از سلفی های که خانم جولی در آن حضور داشت و بازتاب جانی پیدا کرد و برخیان را، معروف ترین سلفی جهان می دانند، سلفی بود که الن د جنرس، مجری مراسم اسکار 2013، از شماری از هنرمندان مراسم گرفت.

admin بازدید : 297 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

 

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند. چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی، ورزش، سیاست و ... ما با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه های اجتماعی مختلف قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

*******

admin بازدید : 214 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

Untitled-1-485x242

با سلام خدمت کاربران سایت  امروز برای شما دوستان عزیز آموزش ایجاد پیج یا حساب عمومی بیتالک را برای شما دوستان عزیز سایت آماده کرده ایم شما با فعال کردن این حساب میتوانید روزانه اخبار و غیره.. را با توجه به حساب خود دریافت کنید ولی توجه داشته باشید این

ابتدا برنامه بیتالک را باز کنید و وارد قسمت Contacts شوید و در بالای صفحه بر روی گزینه اد کردن کلیک کنید سمت راست قسمت بالا

admin بازدید : 356 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان عزیزی سایت تک اندروید امروز برای شما دوستان عزیز مجموعه کاملی از استیکر های آماده تلگرام را برای شما دوستان عزیز آماده کرده ایم شما فقط کافیست در مویایل خود این لینک ها رابازی کنید و بر روی گزینه add stickers کلیک کنید تا به استیکر های تلگرام شما اضافه شود

 

Capture1

admin بازدید : 143 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

Hike-Messenger

با سلام خدمت کاربران سایت تک اندروید امروز برای شما دوستان عزیز سایت تک اندروید آموزش مسنجر هایک را آماده کرده ایم تا دوستانی که کار با این مسنجر را کامل بلد نیستند بتوانند از این مسنجر استفاده کنند مسنجر هایک را میتوان یکی از بهترین مسنجر های اندروید دانست و کسانی که با مسنجر واتس اپ کار کرده اندروید و میخواهند از یک مسنجر جایگزین استفاده کنند که بهتر از آن باشد مسنجر هایک را پیشنهاد میکنم ادامه مطلب...

ابتدا برنامه مسنجر هایک را دانلود کنید و بر روی گوشی خود نصب کنید

admin بازدید : 160 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

Telegram with Theme (4)

با سلام خدمت کاربران سایتد امروز برای شما دوستان سایت قصد داریم تم تلگرام را آماده کرده ایم با این برنامه شما میتوانید محیط تلگرام را تغییر دهید شما با این برنامه میتوانید تم های مختلف را برای خود در  انتخاب کنید و تلگرام خود را از دیگران متفاوت کنید و همچنین این برنامه دارای شکلک های مختلف میباشد که میتوانید در Telegram از آن استفاده کنید.

ویژگی های برنامه Themegram:
– دارای تم های مختلف
– دارای شکلک های مختلف
– استفاده آسان از برنامه
– کاملا سازگار با تلگرام

admin بازدید : 216 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند. چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی، ورزش، سیاست و ... ما با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه های اجتماعی مختلف قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

*******

admin بازدید : 221 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

 

اهميت دادن خانم ها به خريد لوازم آرايشي مورد علاقه شان انكار نشدنی است چراكه سرانه مصرف ما اين موضوع را از مدت ها قبل ثابت كرده است. كاري به خوب و بد مصرف اين لوازم نداريم اما اينجا استفاده از بي ضررترين و سالم ترين آنها مدنظراست. رژلب كه يكي از رايج ترين و پرمصرف ترين لوازم آرايشي خانم هاست ارتباط مستقيمي با بهداشت و سلامت فيزيكي آنها دارد، تا جايي كه استفاده طولاني مدت از نوع تقلبي آنها در طول روز مقدار زيادي سم، مواد سربي و شيميايي وارد بدن مي كند؛ سمومي كه بعدها خودشان را به شكل انواع سرطان و مسموميت ها نشان مي دهند. پس اگر قرار است از لوازم آرایشی در مهمانی ها و جشن ها استفاده كنيد سراغ كم ضررترين آنها برويد مانند رژلب هاي معرفي شده اين مطلب كه علاوه بر زيبايي، سلامت و محافظت از لب هاي شما را تضمین می کنند. ادامه مطلب....

admin بازدید : 261 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

 

شباهت های زیادی در طبیعت بین اشیاء وجود دارد و این هنرمند در صفحه شخصی خودش در اینستاگرام به خوبی به تصویر کشیده است. این هنرمند اهل ایتالیا با قرار دادن میوه ها و سبزیجات در حالت های مختلف و متفاوت آنها را به خوراکی های دیگری تبدیل کرده است که شاید در نگاه اول بسیار شبیه باشد اما با دقت که نگاه کنید می بینید که اشیاء در طبیعت گاهی بسیار می توانند به هم شباهت داشته باشند. شما در ادامه هنرنمایی های جالب این هنرمند رو بر روی میوه ها و سبزیجات رو مشاهده می کنید.

admin بازدید : 242 سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

آوای انتظار همراه اول آلبوم نگاه محسن یگانه

آهنگ پیشواز همراه اول آلبوم جدید محسن یگانه نگاه

پیشواز همراه اول آلبوم نگاه محسن یگانه

آوای انتظار همراه اول محسن یگانه

برای دیدن آهنگ پیشواز همراه اول آلبوم نگاه محسن یگانه به ادامه مطلب بروید...

تعداد صفحات : 25

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدوم گروه توعشق باوفاترند؟
    نظرتان درمورد مطالب این وب سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 999
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,103
  • بازدید ماه : 1,103
  • بازدید سال : 32,175
  • بازدید کلی : 652,691
  • کدهای اختصاصی
    www.blogers.ir-->
    blogکد بازی تمرکز حواس
    /

    Top Blog
    مسابقه وبلاگ برتر ماه

    " href="http://chargereseller.com/widget/v2/css/ion.rangeSlider.css" />
    موبایلتو شارژ کن