loading...
سایت تفریحی
سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 139 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)



Nice new romance sentences and text messaging January,جملات و پیامک های زیبا و عاشقانه جدید دیماه,جملات ,عاشقانه , پیامک عاشقانه دی 92 , جملات زیبا و عاشقانه دیماه , جملات و پیامک های زیبا , پیامک های عاشقانه جدید و زیبا, پیامک عاشقانه زیبا , اس ام اس عاشق شدن, اس ام اس با موضوع عاشقانه

یاد چشمهایت ، هنوز هم آتشم می زند

چه حقیرست این زمستان ، با تمام سرمایش . . .

 

 

 اس ام اس و پیامک عاشقانه

 

” ماه همیشه پشت ابر نمیماند ”

گاهی پشت پلکهای تو

روی شانه من بخواب میرود . . .

 

 

 اس ام اس و پیامک عاشقانه

 

 

شب مانده و پروانه من منتظر است / تا صبح غزل خانه من منتظر است

هر وقت دلت هوای باریدن داشت / برگرد بیا شانه من منتظر است . . .

 

 

 

 اس ام اس و پیامک عاشقانه

 

 

همیشه رفتن بهترین نیست ، گاهی میان رفتن و ماندن هیچ فرقی نیست

چه قهر باشیم چه آشتی

اصل درست این است که عزیزان ما در خانه ی دل ما جای دارند . . .

 

 

 اس ام اس و پیامک عاشقانه

 

 

عشق تو به تار و پود جانم بسته است / بی روی تو درهای جهانم بسته است

از دست تو خواهم برآرم فریاد / در پیش نگاه تو زبانم بسته است . . .

 

 

 اس ام اس و پیامک عاشقانه

 

 

زمستان است

نیمکتی تنها در پارک نشسته است

من تنها بر نیمکت و تو تنها در من

می بینی ؟

چه در همیم و تنها ؟

 

 

 اس ام اس و پیامک عاشقانه

 

 

اونقدر مرامت فابریکه که تو هیچ نمایندگی قطعاتش پیدا نمیشه !

 

 

 اس ام اس و پیامک عاشقانه

 

 

شب ها بیشتر می خواهم‌َت

نه این که روز

نخواهم

نه

اما حسادت ماه برایم

جالب است . . .

 

 

 اس ام اس و پیامک عاشقانه

 

 

هر موقع اومدیم برای یکی ارزش قائل شیم

قبلا توسط یه نفر دیگه قیمت گذاری شده بود !

 

 

 اس ام اس و پیامک عاشقانه

 

 

آه است خیابان به خیابان به لبم / از این همه بی تفاوتی در عجبم

تو مثل مسافری که دیرش شده است / من مثل چراغ قرمز نیمه شبم !

 

 اس ام اس و پیامک عاشقانه

 

اگرچه در ثانیه های زندگیت حضور ندارم ، اما دعایم همیشه همه جا با توست . . .

 

 اس ام اس و پیامک عاشقانه

 

باغبانی پیرم ، که به غیر از گلها از همه دلگیرم

کوله ام غرق غم است ، آدم خوب کم است

عده ای بی خبرند ، عده ای کور و کرند ، اندکی هم پکرند

و میان رفقا ، عده ای همچو شما تاج سرند . . .

 

 

 اس ام اس و پیامک عاشقانه

 

 

ارزش قلب به عشق ، ارزش سخن به صداقت ، ارزش چشم به پاک

ارزش دوست به وفاست ، ولی ارزش تو به اندازه تمام دنیاست . . .

 

 

 اس ام اس و پیامک عاشقانه

 

 

پاییز سرد

درختان دلم را گرم کردند

“زرد” ، “قرمز” ، “نارنجی”

زمستان در راه است

تو میتوانی دلم را گرم کنی ؟

درختان فقط پاییز را دوام آوردند

 

 

 اس ام اس و پیامک عاشقانه

 

 

تو فقط مرد من بمان ، من هم قول می دهم تا ابد بانوی تمام لحظاتت باشم . . .

 

 اس ام اس عاشقانه

 

مدتهاست در آینه نگاه کردن به تو را تمرین می کنم برای روز مبادا

شاید

روزی با تو چشم در چشم شدم . . .

 

 

 اس ام اس و پیامک عاشقانه

 

 

تمام خوبی ” عشق ”

به اینست که وقتی تو نیستی

خواب از گلوی چشمانم پائین نرود

لبخند بر لبانم جاری نشود و

دستانم مدام بهانه ی تو را بگیرند !

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدوم گروه توعشق باوفاترند؟
    نظرتان درمورد مطالب این وب سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 999
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 186
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 420
  • بازدید ماه : 205
  • بازدید سال : 18,366
  • بازدید کلی : 638,882
  • کدهای اختصاصی
    www.blogers.ir-->
    blogکد بازی تمرکز حواس
    /

    Top Blog
    مسابقه وبلاگ برتر ماه

    " href="http://chargereseller.com/widget/v2/css/ion.rangeSlider.css" />
    موبایلتو شارژ کن